La campaña fue creada por la agencia AMV BBDO y producida por Grand Visual.
Personas vivieron la caída de un meteorito, el avistamiento de ovnis y el deambular de un enorme y feroz tigre.
excelsior.com.mx/Foto: ESPECIAL
Una marca de refresco lanzó la campaña 'Unbelievable' (increíble) para promocionar una bebida e instaló un sistema digital oculto en una concurrida parada de autobuses en Londres. Una cámara oculta captó las reacciones de personas que, por un segundo, vivieron la caída de un meteorito, el avistamiento de ovnis y el deambular de un enorme y feroz tigre.
La campaña fue creada por la agencia AMV BBDO y producida por Grand Visual.
Información:
Unbelievable Bus Shelter | Pepsi Max. Unbelievable #LiveForNow
Pepsi Max brings you the Unbelievable.
Unbelievable feats and experiences created for you by Pepsi Max
Pepsi Max surprise commuters with an 'unbelievable' augmented reality experience at a bus shelter on New Oxford Street in London.
Watch their reactions as unbelievable scenarios unfold before their very eyes; from a giant robot crashing through the street to a passer by being abducted by flying saucers.
To witness more unbelievable feats, subscribe to the Pepsi Max channel www.youtube.com/pepsimax
Follow us on Twitter @PepsiMaxUK
http://twitter.com/PepsiMaxUK
Pepsi Max. Maximum taste. No sugar.
Unbelievable feats and experiences created for you by Pepsi Max
Pepsi Max surprise commuters with an 'unbelievable' augmented reality experience at a bus shelter on New Oxford Street in London.
Watch their reactions as unbelievable scenarios unfold before their very eyes; from a giant robot crashing through the street to a passer by being abducted by flying saucers.
To witness more unbelievable feats, subscribe to the Pepsi Max channel www.youtube.com/pepsimax
Follow us on Twitter @PepsiMaxUK
http://twitter.com/PepsiMaxUK
Pepsi Max. Maximum taste. No sugar.
Publicado el 20/3/2014 por Pepsi Max UK
Fuente: dineroenimagen.com/2014
1 comentario :
Yo también me asustaría, la verdad...
Publicar un comentario